Svar på spørsmål del 3

Fortsettelsen på spørsmålene.

Hva skal du når du er ferdig med studiene dine i Bergen? Når jeg er ferdig i Bergen til sommeren (Tenk det er bare noen måneder, så er eventyret slutt..), skal jeg forhåpentligvis til Southampton for å ta et år med sportsjournalistikk. Etter det vet jeg ikke hvor eller hva jeg skal.

Hvilke egenskaper mener du en god venn må ha? For meg er en god venn en som er der for meg når jeg ikke har det bra, en som forstår og som ikke dømmer, en som viser omsorg, en som ler med meg og ikke av meg, en som er til å stole på, lett å snakke med, osv..

Det finnes utrolig mange egenskaper som er bra å ha. Og selv om ikke alle har absolutt alle gode egenskaper i verden, så er hver enkelt av vennene mine utrolig verdifulle for meg.

Hvem inspirerer deg, og hvorfor? Jeg vil ikke si jeg har noen favorittfotografer som inspirerer meg til å ta fine bilder, eller favorittskribenter som inspirerer meg til å skrive gode tekster. Kasper inspirerer meg veldig til å ta fine bilder, men utenom det er det ingen spesielle mennesker som inspirerer meg nevneverdig.

Ellers finner jeg inspirasjon mange andre steder, og det kan du lese om her.

Hva er ditt favorittpålegg på brødskiva? Det skifter litt etter humør og penger egentlig. Akkurat nå er det definitivt makrell i tomat med majones.

Det beste du vet å drikke? Cola ligger helt klart høyt på listen.

Hvis du kunne ville hvor du ville i verden, hvor ville du vært? Hmm.. Akkurat nå har jeg ekstremt lyst til å besøke Kenya igjen. Spør meg igjen om noen dager, da har jeg garantert et annet svar.

Hvor har du lyst å reise? Utrolig mange steder! Men som nevnt over her, akkurat nå vil jeg til Kenya.

Hvilke jobber har du hatt? Ok, nå ser jeg bort ifra alt som heter utplassering og slikt i forbindelse med skole. Fiskebruk (Tørrfiskstabler), Ica, Sykehjem (Kjøkkenassistent), Alderspensjonat (Kjøkkenassistent), Ringo.

Tror du du hadde klart å skrive svarene dine som en artikkel? Nei, jeg prøvde og det gikk dessverre ikke.

Om du ikke lager artikkel, synes jeg du kan lage videoblogg. Det er helt utelukket. Tenk å skulle lage en film hvor jeg snakker med meg selv..

Stay tuned!

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

