Alle trenger inspirasjon

Hvorfor legger jeg bare ut bilder fra Weheartit?

Long story short, glemte kabelen til kameraet hjemme, pappa finner den ikke, jeg må bestille ny.. Føler ikke jeg har noe på PCen som kan brukes, så da blir det bilder som heller sier noe om hva jeg tenker og slikt.

Jeg så The Last Song her om dagen. Som jeg elsker den filmen! Leste boken i sommer, og den er like fin, om ikke finere enn filmen! Hele historien rører meg og jeg griner HVER gang jeg ser den!

Den har ikke en like stor plass i hjertet mitt som A Walk To Remember har, men den er definitift høyt oppe når det kommer til søte filmer som gjør meg glad og trist og glad og trist og glad og trist liksom. Vanskelig å forklare hva slags følelser denne gir meg, men det er i alle fall en type film jeg elsker!

Weheartit

(Of toppic, når dette publiseres, spiller jeg kamp. Kryss fingrene for at jeg ikke blir drept av Nordåsgrenda. De er skumle!)

 

2 thoughts on “Alle trenger inspirasjon

  1. Jeg er ikke så glad i Nicholas Spark sine bøker! Syns han skriver alt for klisje-aktig! Mange i min engelskklasse på videregående leste boken til «The Notebook» og de syns filmen var mye bedre enn boken!

    • Jeg tror det at han skriver klisje er akkurat det som fenger meg med bøkene hans. Har ennå ikke lest The Notebook, men den står definitivt på listen over bøker som skal bli lest. Elsket filmen, så får vi se hva jeg synes om boken;)

Legg igjen en kommentar

