Bergen!

Om ganske nøyaktig et døgn sitter jeg på flyet på vei mot Bergen.


Jeg må innrømme at jeg gleder meg. Det har vært kjempegodt å være hjemme. Jeg har spist fantastisk god middag hver eneste dag, jeg har ikke trengt å bekymre meg for om jeg har nok penger til for eksempel brød, også har jeg jo fått masse gaver. Og vi vet jo alle at jeg elsker gaver.

Men det skal bli godt å komme tilbake til Bergen, innebandy og de fine menneskene jeg har savnet. I julen innså jeg nemlig at det bare er et halvt år igjen av eventyret.. De siste seks månedene skal nytes til det fulle!

 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bergen!

  1. Karina sier:

    SV: haha, ka det sku bety?:p

Legg igjen en kommentar

