Våkenatt

Jeg er litt redd for å forsove meg i morgen, så da tar jeg like så godt en natt uten søvn.

På den måten kan jeg forhåpentligvis komme meg inn i en mer normal rytme før ferien er over på mandag også. Jeg tror nok det blir litt godt å komme tilbake til Bergen og et mer rutinert liv enn det jeg lever her oppe. Her er det liksom litt jobb, og resten av tiden er jeg bare über-lat. I Bergen er det skole, eller i januar og februar er det praksis, innebandy og et liv. Jeg har liksom alltid et eller ennet å ta meg til der nede. Her er det alt for langt for å komme seg noe sted, og da ender jeg som regel opp med å gjøre så lite som mulig.

I tilegg har jeg vært syk i et par uker nå, og jeg er utrolig klar for å spille innebandy igjen. Ufrivillig treningspause er lite kult. Jeg har hatt så sykt lyst til å trene den siste uken at det er sykt.. Prøvde meg på elipsemaskinen vi har stående hjemme, og jeg holdt ut i kanskje ti minutter før jeg var døden nær. Nesten så bare det å gå opp en trapp er anstrengende når man nesten ikke klarer puste på et normalt vis.. Jeg kan virkelig si at jeg hater å være syk.

Fine byen!

Mens jeg nå sitter her, tenker jeg litt på hva folk faktisk søker på for å finne bloggen min. Når jeg ser på listene WordPress gir meg er det mye rart. Blant annet e-postadressene til en amerikansk professor eller noe, lekebutikker i både Bergen, Hammerfest og Moss, hvordan skrive refleksjonsnotat, flytoget, startoppstilling i fotball osv..

Per Ciljan Skjelbred ligger selvfølgelig på toppen, sammen med Marlene som jeg nevnte i et blogginnlegg for snart to år siden, kjekke menn og julegaveønsker 2010.

Starbucks er også nevnt en rekke ganger. I form av Starbucks Amsterdam, Oslo osv..

Jeg tror kanskje bloggen min er en smule overfladisk, men det får så være.

Nei nå tror jeg kanskje jeg skal prøve å sove et par timer likevel. Håper bare jeg klarer å komme meg opp til jobb i morgen.

God natt!

Legg igjen en kommentar

