A year has passed del 2

Fortsettelse på oppsummeringen av 2010.

Klassen hadde spillkveld i april, og vi spilte jakten på den forsvunne diamant.

Første mai dro Alexandra og jeg på tur. Vi endte opp på landet hvor jeg fikk ri på havremotor!

Sonja og Harald besøkte Bergen. Her vinker dronningen til meg.

Det var mye fint vær i Bergen. Dette ble utnyttet og endte i mange spaserturer rundt omkring.

Jeg ble kjent med Sion, som jeg forresten planlegger å stjele.

På NKF markerte vi enden på et skoleår med sommerfest. Vi pyntet oss, fylte glassene med alkoholholdig drikke og spiste det ekleste kjøttet jeg noen sinne har sett.

Juni: Alle mappeoppgaver levert, ferdig med eksamen. Jou1 feiret med sommerlunsj hos Zupperia.

Hjemme i Hammerfest møtte jeg reinkalver. Søte!

Jeg brukte mye av tiden min på denne nydelige skapningen. Han gledet seg til å begynne i første klasse, jeg gruet meg litt til å begynne i andre.

I juli spilte jeg mye spill med gode venner.

Før jeg på slutten av måneden tok turen til Oslo hvor jeg blant annet traff dette fine mennesket.

Etter en uke i Oslo tok jeg turen til Amsterdam med disse flotte menneskene.

Der spilte vi innebandy.

Sammen vant vi en del kamper, og vi endte til slutt opp på tredjeplass.

Kristine og jeg møtte Robbie Williams, han inviterte oss opp i sengen sin.

Neste del kommer snart.

Legg igjen en kommentar

