Dagen før dagen

Kvelden før kvelden.

Taket på pepperkakehuset jeg satte sammen i går.

Som alle andre år er jeg syk i julen, så dette kan jo bli kjempegøy. I kveld har jeg vært helt ødelagt, og jeg håper virkelig jeg er i bedre form i morgen tidlig når julefrokosten serveres.

Har tatt en del bilder av julepynt, lys og kos i dag, men jeg klarer rett og slett ikke sette meg ned med photoshop og alt nå. Det får bli senere en gang.

Ellers har jeg sett grevinnen og hovmesteren på TV, kokt gele, og selvfølgelig pyntet juletreet. Det blir aldri slik jeg vil ha det.. Kanskje fordi vi ikke har akkurat den pynten jeg vil ha. Når jeg blir stor og får mitt eget juletre, da skal jeg pynte det med akkurat den pynten jeg vil!

I morgen blir det julefrokost, tre nøtter til askepott, tur til kirkegården for å tenne lys, julemiddag, gaveåpning og familiekos. Gleder meg!

God jul folkens!

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

