FML

Nå kunne jeg blogget om pepperkakehuset jeg har bygget, eller om at det er jul om to dager, men jeg gidder ikke.

Jeg vil heller sutre litt. Første runde i tippeligaen møter Rosenborg Brann. I Bergen! Og hvem får ikke sett kampen? Yours truly.. FML!

Det har seg nemlig slik at jeg skal en tur med skolen til Berlin i mars, og vi kommer tilbake derfra den 21. Kampen skal spilles 20 mars på Brann stadion. Nå krysser jeg alt jeg har av ledd for at kampen skal bli flyttet, noe som garantert ikke skjer med mitt hell.. JEG VIL MELDE MEG AV TUREN…

På toppen av det hele er jeg syk. Jeg er alltid så heldig rett før jul.

Og ettersom jeg er syk, og går glipp av Rosenborgs opptreden i Bergen i 2011, blir det ingen bilder i dette blogginnlegget..

2 tanker om “FML

  1. Hmm, jeg følger ikke med på fotball :P

    sv: Så spennende! Jeg er sikker på at du kommer til å få det til! I Dublin er de veldig akademiske, og arbeidsmengde og nivå er mye høyere enn hva jeg er vant med fra NKF, men jeg stortrives! Anbefaler det så absolutt :D

  2. svar én: Southhampton er sikkert kjempeherlig også! Dessuten er det jo i England. Jeg elsker England :D Dessverre visste vi litt for lite om stedet da vi skulle begynne å søke, for da hadde de akkurat inngått samarbeid. Likevel vil jeg tro at et år med studier i utlandet egentlig er like flott uavhengig hvor man ender opp med å dra, opplevelsen er jo der uansett.

    Uff, flyskrekk må være forferdelig. Det har jeg aldri behøvd å takle, heldigvis!

    svar to: «Temmelig interessant» – takk for det :D Jeg bestiller som regel bare filmer eller bøker. Er vel egentlig litt interessert i foto selv, men har ikke engang et kamera for tiden, så utstyr er bortkastet med penger :P

Legg igjen en kommentar

