Presents

Å som jeg hater å handle julegaver!

Hadde jeg kunne kjøpt alt på internett hadde det ikke vært et problem. Men tiden strekker ikke til, og da må jeg traske rundt i butikker uten noe som helst utvalg.. Nesten så jeg velger å droppe de få julegavene som gjenstår, men da kommer jeg nok til å ende opp med dårlig samvittighet.

Så om noen har GODE ideer om hva jeg kan gi folk i julegave, så kom med de. Stresser litt nå..

Kunne jo selvfølgelig brukt min egen ønskeliste for å finne inspirasjon, men da kommer jeg nok til å ende opp med å beholde gavene selv.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Presents

  1. Martine sier:

    Hehe, ser problemstillingen! Er jammen ikke lett det der.. Jeg foreslår en gøy bok(tenk på hva personen liker), pynteting(de har masse fint på åhlens, nille,o.l.), gavekort eller klær :) Hvis du går på et senter, så tar det nok ikke så lang tid før du finner det.

    Men jeg spør bare hva de ønsker seg, så kjøper jeg det ;o)

  2. Frk. Evebø sier:

    Vi va på julegaveshandel idag og kom i grunn fran til at varme klær e nokka alle har bruk for, så til dem som e vanskeligst å kjøpe til (type foreldra/besteforeldra som har alt) endte vi opp me fleecegenser/-jakke :)

    • Linn sier:

      Smarte valg egentlig da:) Heldigvis ferdig med alt sånt, æ har de «billigere», men vanskeligere gavan enda:p Dæm som gjerne skal være litt personlig, men samtidig ikke over the top:p

Legg igjen en kommentar

