Julegaveønsker

Jeg har funnet noe nytt jeg ønsker meg til jul.

http://www.personligalmanacka.se/ er en side hvor du kan designe din egen almanak(eller hvordan man enn skriver det..), og jeg har kommet fram til at jeg ønsker meg en slik en:

Inni må det selvfølgelig være fornuftige ting som adressebok/telefonliste, linjeark til å skrive på, oversikt over bursdager og navnedager, muligheten til å holde orden på trening, jobb og slikt osv..

Så da vet dere det.
Om noen skulle lure på hva annet jeg ønsker meg, så har jeg en fantastisk fin liste akkurat HER!
EDIT: Man kan jo ønske seg gavekort, som Karina så fint sa, så da ønsker jeg meg egentlig heller det. For da kan jeg få den akkurat sånn som jeg vil <3

One thought on “Julegaveønsker

Legg igjen en kommentar

