Bursdagsveko

Jeg ser nå at jeg faktisk har glemt å fortelle verden om den fantastiske bursdagsuken jeg hadde. Dette må jeg selvfølgelig gjøre noe med.

Tirsdag startet jeg bursdagsuken. Jeg besøkte fantastiske Karina, og sammen med en håndfull flotte mennesker fra klassen min, spiste vi kake, hadde hjemmelaget quiz, og åpnet gaver.
Da jeg kom hjem på kvelden, fikk jeg bursdagsgave av Maria. Ikke nok med at jeg fikk denne fancye saken, så fikk jeg også et lite stativ til kameraet mitt, og diverse andre Spongebob effekter!
Onsdag, som var selve bursdagen min, hadde jeg fotoundervisning. Og læreren vår sendte oss ut for å ta bilder av former og slikt. Vi fikk ekstra lang tid, og gikk på Fridays for å spise bursdagslunch.
Der spiste vi da god mat, snakket, og de fine menneskene sang bursdagssangen for meg med god hjelp av heliumballonger. På kvelden prioriterte jeg innebandy fremfor feiring.
Torsdag var en koselig dag, jeg hadde besøk av fine mennesker. Vi spiste kake og gele, også spilte vi ligretto i mange timer. Det var kjempegøy.
Ettersom Rebekka ikke kunne besøke meg på torsdag, dro jeg på besøk til henne tidlig fredag morgen. Vi dro først på en kiosk og leide med oss en-to-tre filmer, før vi gikk på butikken og kjøpte snop og slikt som passer til en bursdagsfeiring for to. Hjemme hos Rebekka slo vi oss ned i en sofa og satte på filmene en etter en. Vi hadde fotoshoot, gikk tur rundt huset, og spilte guitar hero. Det var gøy! Klokken 6 kjørte Rebekka meg tilbake til sentrum, for klokken 7 skulle jeg spille kamp mot Fjell. (Den vant vi 23-1)
Lørdag tok jeg på meg finstasen, og besøkte Kjersti i Sandviken. Sammen med disse nydelige menneskene, spiste jeg god mat, konsumerte en liten mengde alkohol, lo masse og hadde det kjempefint. Senere dro vi ut på byen, og så dro jeg hjem.

Tusen takk til alle, bursdagsveko var flott!

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

Legg igjen en kommentar

