The Last Song

Jeg har nettopp vært på kino og sett The Last Song med Miley Cyrus.

Jeg skal ikke skrive for mye om hva filmen handler om, men en ting er i alle fall sikkert. Den inneholder mye følelser. Sånn har det vel egentlig vært med de fleste av filmene som er basert på Nicholas Sparks bøker. Tenker jeg må se Dear John snart også.

Vel, jeg satt i alle fall med tårer i øynene gjennom store deler av filmen, og jeg kommer nok sikkert til å se den igjen.

Jeg følte at Miley Cyrus klarte å komme seg litt vekk fra imaget som Hannah Montana, og det synes jeg igrunn er ganske godt gjort. Jeg var litt skeptisk med tanke på at det kanskje kunne bli litt for Disney Channel, men de klarte absolutt å ro filmen i land.

The Last Song er en nydelig film om kjærlighet, sorg og samhold, og jeg vil helt klart anbefale den videre.

Det hjelper selvfølgelig på at Liam Hemsworth, som spiller Will i filmen, er totalt hunk, og man kan ikke annet enn å bli fascinert av den fantastiske overkroppen hans.

Ellers er det verdt å nevne at jeg og mine to samboere har fått tidenes hyggeligste overraskelse i dag. En fantastisk fin strømregning på nesten 7000 kroner. Hvem ville ikke blitt glad for noe sånt?

Alle donasjoner mottas med takk!

4 tanker om “The Last Song

Legg igjen en kommentar

